Le-Loup-Bleu.reismee.nl

Naar Frankrijk en Duitsland

Hallo en welkom op onze reislog!

Deze weblog is geheel nieuw voor ons en zal in de loop van de tijd wel hier of daar een foutje vertonen, het zij zo.

Onze reisplanning voor de vakantie van 2015 is globaal genomen een reis die ons naar Frankrijk en Duitsland zal voeren. We varen de Maas op tot Toul, daar gaan we naar Nancy om vervolgens via de Saar of via de Moezel verder te varen. Uiteindelijk zullen we dan in Koblenz uitkomen, waarna we even de Rhein omhoog gaan om de Lahn te bezoeken. Dit is een heen en weer tocht tot Limburg an der Lahn. Terug op de Rhein gaan we stroomafwaarts en draaien hetzij bij Duisburg, hetzij bij Millingen, afmet bestemming Sneek. Daar worden wij verwacht om deel te nemen aan een feestelijk weekend bij de Brandsmawerf. Van hieruit gaat het dan weer richting thuishaven en zit onze vakantie van dit jaar er weer op. Let wel, dit is een voorlopige planning en alles kan zomaar veranderen.

Kom je ons ergens onderweg tegen dan geef maar een stoot op de hoorn.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwe zijngeweest!

Wijzien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jo en Marjolein

Henk Hovens

Hallo Jo.
Leuk dat je een reismee-site hebt aangemaakt. Ik zal regelmatig kijken.
Fijne reis toegewenst.
Groet