Le-Loup-Bleu.reismee.nl

Voorjaar 2018 31/5

Dinsdag 29 mei

Het bevalt ons prima hier dus plakken we er nog een dag aan. We brengen de dag door met wat wandelen door het mooie park en de omgeving en zelf ga ik een stuk fietsen om de verdere omgeving te bekijken. Nou die omgeving is zo bekeken hoor of je interesse moet agrarisch zijn, dus maar weer om en door het plaatsje gecrost. Aan de voorkant van de camperplaats hangt een bord aan het hekwerk met vermelding van wat deze plaats in 2016 heeft gekost, € 147.000,=

Woensdag 30 mei

Vandaag is onze oudste kleinzoon 18 geworden en heeft daarmee de volwassen leeftijd bereikt. Proficiat Tim. Je mag nu alleen autorijden en je weet waar onze staat, veel plezier.

Vandaag gaan we toch maar eens La Puebla de Calzalla verlaten en gaan richting Malaga. Maar eerst gaan we in Antequera naar prehistorische grafheuvels kijken. Deze tip hebben we tijdens het afscheid drankje met de kiosk uitbater gekregen. Het is zeer indrukwekkend om deze heuvels, 3 totaal, te zien. Zeker als je binnen gaat en ziet welk een immense stenen gebruikt zijn om de grafkamer te bouwen en dat in die tijd! Omdat we toch langs de Aldi komen wordt daar maar even een stop gehouden. Och en omdat niets moet blijven we vandaag maar hier want het weer is ook niet alles, bewolkt en ca. 20 graden die later op de dag zou oplopen naar 23 graden. We staan nu op de camperplaats wat niet mee is dan gereserveerde vakken voor campers op een normale parkeerplaats. Mij hoor je niet klagen, zeker niet als w tot de ontdekking komen dat de Lidl en de Mercadona supermarkten hier om de hoek liggen. Omdat we het zeker niet gaan halen met onze gasflessen voordat we weer terug zijn heb ik mijn licht eens opgestoken bij de plaatselijke gasflessen leverancier. Nu dat was snel gepiept, ik heb een officieel contract afgesloten welk geldig is voor heel Spanje en heb hierdoor de mogelijkheid om bij ieder Repsolstation de gasfles om te ruilen of in te leveren. Wel had ik een andere drukregelaar nodig, maar dat zijn de kosten niet. Al met al was ik voor de somma van €30,= klaar en werd ik ook nog eens met de auto teruggebracht en heeft de monteur de gasfles geïnstalleerd. Heb dus zelf niets hoeven te doen als enkel toekijken. En ja, omdat het toch nog mooi weer was geworden en ik best wel blij ben met een extra gasfles hebben we dat maar gevierd met een paar glazen wijn bij Rosa.

Donderdag 31 mei

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!